Tuesday, June 11, 2013

FS

andai aku dapat menjerit dan memberitahu kat seluruh dunia yang aku ikhlas menyanyanginya!!!!

tp, aku xberdaya sekarang kerana itu diluar kemampuanku, , aku cuba memberi kepercayaan utk dia dapat mempercayai aku yang aku begitu menyanyanginya, aku cuba tunjuk pengorbananku agar dia tahu aku betul2 mahukan dia, aku cuba berubah menjadi yang terbaik dalam hidup dia agar hatinya btul2 terpahat namaku sorang,, tetapi, aku seolah-olah dah tewas sekarang, aku rasa hidupku ni terhuyung hayang,, aku terasa begitu pedihnya hati ni,,tp,, aku akan cuba menerima kenyataan akan semua yang terjadi ini,, aku lepaskan bukan kerana aku tidak mnyanyangi, tp aku buat semua ni demi masa depannya, demi pengharapan keluarganya, demi kesedihan yang akan terjadi,, aku cuba menjadi seperti dlu, tpi aku xmmpu, sbb aku sedar keadaan diriku serkarang, sekarang aku bukan macam lelaki impiannya, aku mempunyai kekurangan yang tidak dapat diubah,,, aku mmg nak dia mnjadi sebahagian dari hidupku, aku nk dia mnjadi yang halal dalam diri aku, aku nk sngat dia jadi sesuatu yang terindah dalam hidupku, aku nk dia jadi isterikkkuuu,,, tp, adakah dia mahu mnerima ku ni??? adakah dia snggup hidup bersama dgan org yang xpasti akan menemani hidupnya kelak .. YAALLAH, aku terima dugaanmu, sesungguhnya, dugaan yang dtang ni ad hikmahnya,,, cukuplah aku simpan sygku ini terhadapnya sekadar memori yang trindah dalam hidupku,, aku akan jadikan memori ini sebgai penguat semangat utk aku terus mneruskan sisa hidupku ini,,

NURFARAHANA NAZWA BINTI NAWAWI, awklah cinta terakhir sy :)

awklah yg banyak mmberi dorongan dan semangat utk sy meneruskan hidup ini,,
sy bersyukur sngat dapat ditemukan dengan seorang insan yang penuh keistimewaan dalam dri awk walaupun hanya seketika,,
anda ini yang terakhir sy karangkan utk awk, sy nk awk thu yg sy dah maafkan awk, sy dh hapuskan semua rasa demdam sy kat awk, sy dh padamkan rasa marah sy kat awk,, TAPI, sy blom mampu leraikan perasaan cinta sy terhadap awk,, sy xkan pernah cuba utk meleraikannya,, itulah hakikat janji seorng insan yang bernama MOHD SHAHRUL IDHAN BIN SAZUKI,,

- hargailah orang yang menyanyangi kita, sesungguhnya orang itu mampu memberikan kita kebahagian-

                                                   ASSALAMUALAIKUM

1 comment:

  1. teruskanlah utk berubah...jgn mudah putus asa...mungkin skrg dia x nmpak berubahan itu...manusia x sempurna...tpi manusia saling lengkap melengkapi antara satu sama lain utk sempurna...ingat ALLAH x kan uji kite diluar kemamapun kite...(^_^)

    ReplyDelete